Cum să te simți bine în pielea ta

admin post on iulie 15th, 2013
Posted in Diverse Tags: ,

how_to_create_a_law_of_attraction_vision_board_2De multe ori ne judecăm prea aspru şi ne punem singuri la pamant. Sunt momente în care ne pierdem încrederea în forţele proprii şi ne simţim nesiguri şi pierduţi. Ce trebuie să faci în această situatie?

1. Încetează să te compari cu alte persoane.

Nu ar fi plictisitor dacă toti am fi la fel? Nu trebuie să te compari cu nimeni, concentrează-te să fii cel mai bun posibil. Doar aşa te vei simţi împlinit, fericit şi încrezător.

2. Fă-ţi complimete în mod regulat, fie privindu-te în oglindă şi spunându-ţi ce anume îţi place la tine fie scriind într-un jurnal. De multe ori suntem atât de rapizi în a-i complimenta pe alţii pentru succesul lor, dar ezităm să facem acelaşi lucru pentru noi.

3. Fă exerciţii în mod constant, cel puțin 30 de minute de exercitii fizice pe zi, pentru a întări musculatura și a arde caloriile. Îţi va îmbunătăţi nu numai starea fizică ci şi pe cea psihică, şi îţi va creşte, astfel,  în mod considerabil încrederea în forţele proprii.

4. Pur si simplu zâmbeşte. Zâmbind îţi poţi modifica fluxul sanguin la nivelul creierului ceea ce te face de fapt să te simţi mai fericit şi să eliberezi toată tensiunea acumulată. Un zâmbet pornește reacții chimice și fizice în mintea și corpul tău, eliberând acele renumite endorfine care te ajută să îţi îmbunătățesti starea ta de spirit.

5. Concentrează-te pe propriile realizări. Iartă-te pentru greșelile pe care le-ai facut de-a lungul timpului și concentreaza-te asupra laturii pozitive sărbătorind realizările şi succesele pentru care ai muncit din greu. Gândeşte-te serios să ţi le notezi într-un fel de jurnal, astfel încât să le poti revizui și să poţi reflecta asupra lor atunci când te simti demoralizat și ai nevoie să îţi reînnoieşti cumva încrederea în tine.

6. Obține sprijinul de care ai nevoie pentru a reuși. Poţi chiar să te înscrii pentru un curs de specialitate pe tema : ”cum să te simţi fericit în pielea ta”. La astfel de cursuri poţi întâlni multe persoane care se află în aceeaşi situaţie ca şi tine şi vă puteţi ajuta reciproc să o depăşiţi. Tot ce trebuie să faci este să ceri sprijin, în mod sigur ţi se va oferi.

7. Fă o listă cu calităţile tale. Ești generos? Sociabil? Notează cel puțin zece calități şi întoarce-te asupra acestei liste ori de câte ori îţi este necesar pentru a-ţi stimula moralul.

8. Găseşte ceva special în fiecare zi. Chiar dacă este ceva mărunt, fă ceva care îţi face plăcere şi care îţi aduce o anumită satisfacţie, cum ar fi o plimbare în parc, o baie relaxantă, o discuţie cu un prieten drag. Sau răsfața-te cu ceva, nu foarte costisitor, care nu este un aliment sau băutură, cum ar fi un accesoriu vestimentar, o pereche nouă de ochelari sau o carte.

9. Mânca mai bine, mai sanatos. Fii atent ce fel de alegeri alimentare faci. Cumpără alimente sănătoase și pregateşte mese bine echilibrate, care te vor ajuta să te simti mai bine şi să ai mai multă energie, nu să te simţi lent si suprasaturat..

10. Descoperă ce pasiuni ai. Fie că este doar un hobby, urmându-ţi pasiunea, îţi vei îmbunătăți în mod semnificativ  calitatea  vieții şi te vei simţi mai fericit şi împlinit.

FacebookLinkedInGoogle+Twitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *