Daily Archives: martie 7, 2019

Dieta ketogenica. Cu ea slabesti rapid si fara sa te infometezi fara rost

admin post on martie 7th, 2019
Posted in Sanatate Tags:

Ca sa slabesti rapid ai incercat tot felul de diete, ai renuntat si la mancarea favorita, dar nu ai reusit sa dai jos decat cateva sute de grame sau poate un kilogram, doua. Pariem ca nu te-ai gandit niciodata ca grasimile te pot ajuta sa slabesti simplu si usor, si asta consumand tot ce ai nevoie intr-o zi, fara restrictii. Dieta care poate oferi aceste beneficii este dieta ketogenica. Ea presupune consumul de multe grasimi benefice pentru organism si putini carbohidrati, pentru recalibrarea metabolismului.

Arderea grasimilor din alimente va fi mai puternica, organismul se va invata sa proceseze rapid grasimea, folosind-o pe post de resursa energetica, fara a o mai depune pentru „mai tarziu”. In dieta ketogenica se vor consuma cam 65% grasimi, 30% proteine si doar putine glucide, nu mai mult de 5%. Pentru a avea eficienta maxima regimul asociat dietei trebuie sa aiba doua faze, de atac si de mentinere. In faza de atac se mananca de patru ori pe zi, la ore fixe, caloriile vor fi cu 500 mai putine decat in faza a doua, in fiecare zi. In doua saptamani se termina faza de atac si urmeaza cea de mentinere. Aici vom avea 2000 de calorii la femei, 2500 la barbati, vor exista tot patru mese pe zi, paine integrala doua felii pe saptamana. Etapa de mentinere dureaza pana la atingerea greutatii ideale, maxim o luna. Pe langa grasimi si carbohidrati se va consuma si putina proteina, apa multa, ceai de toate felurile, cafea, dar in cantitati reduse. Daca mai facem si sport vom reusi sa slabim fara efort in cateva saptamani, mancand tot ce ne place.

Pe lista de alimente permise in dieta aceasta se regasesc condimentele, legumele verzi sau rosii, ceapa, ardeiul, avocadoul, uleiurile sanatoase sau nucile, semintele, branza si ouale, mult peste, carne, dar slaba. Nu vom manca deloc maioneza, uleiuri vegetale de proasta calitate, nu vom bea alcool, nu vom folosi sosuri cu zahar, produse dietetice, cartofi, morcovi, fasole, mazare sau linte, cereale pline de zahar si de carbohidrati, alimente foarte dulci.